Monday, January 11, 2010

呐喊- scream in the heart!!!



如果今天我不再想你
明天我不去回忆
那是因为我没了力气

如果昨天是一场游戏
离别是一首歌曲
那是叹息谱成的旋律

走跟你一直走到莫名的感伤
等等你一直等到凄美的绝望

寂寞在深夜排山倒海
你会不会再回来
眼泪让它流一个痛快
低吼的感慨一声狂飙的悲哀
沉默是心底最痛楚的呐喊

如果爱情是一种道理
我愿意循规蹈矩
贯彻我对你始终如一

如果我们之间生了病
就算是无药可医
也要挨到最后一口气

走跟你一直走到莫名的感伤
等等你一直等到凄美的绝望

寂寞在深夜排山倒海
你会不会再回来
眼泪让它流一个痛快
低吼的感慨一声狂飙的悲哀
沉默是心底最痛楚的呐喊

你给我的回忆太美满
最怕变成了信仰
离开是我唯一的方向
你早已不在你在也不会明白
再见是今生最痛楚的对白

Been looking for this song for sometimes... finally one of my fren sent it to me... haha love it! DIn know that Local singer got such nice voice! and he is the first singer in Msia come out with USB PenDrive Album.. which means his album is not a CD but is a USB Pendrive and it's Limited Edition......
This song is actually kind da similar like what im facing last year! but now is 2010... so just fuck tht off la.. hahahah!!!! Brand New Year rite... haha...!!!! is time to have a serious thinking about my future ! no more kiddo life!

-c a r t-